Speler massou33 plaatste een bericht op 03/09 21:17 op het Wonderz & QuoVerbis Forum: Is er een piloot in het vliegtuig.....?. Beantwoord hem op Wonderz & QuoVerbis en ruil met andere spelers - Pagina 2

Ontdek Kunai Training
Kunai-training
Help de Wonderz om Kunai Throwing te oefenen!
Ontdekken
Ontdek Kunai Training
Kunai-training
Help de Wonderz om Kunai Throwing te oefenen!
Ontdekken
Kras Ticket Juke Box
Aantal resterende tickets :10538 / 12000
Win 100,00 EUR
Ontdekken
Ontdek Ile au Diamant Noir
Black Diamond Island Swag Game
Win een Hello Kitty Cabin-koffer
Ontdekken
Scoop Ticket
Aantal resterende tickets :1300 / 1300
Win 1 500,00 EUR
Ontdekken

onderwerp:  Is er een piloot in het vliegtuig.....?
massou33
20 
03/09/2007 21:17:13

Goedeavond,

Sinds 18-08 heb ik geen reactie meer gehad van de klantenservice op de paar gestelde vragen.

Ik heb een cadeau gewonnen ( Batch Cache -buit) op 14-8, het is nog steeds niet verzonden.

Dus hier zijn mijn vragen:
1. Hoe lang moet ik wachten tot een "groot" cadeau wordt verzonden?
2. De klantenservice verplicht zich om binnen 48 tot 72 uur te reageren, hoe is deze stilte te verklaren?

Ik kan het verhaal van vakanties en zo begrijpen, maar het is het minste wat we kunnen doen om te waarschuwen, om gebruikers te informeren die voor veel van hen "betalen" (en toch...)! Het is niet ingewikkeld, een eenvoudig bericht op de "mijn account"-interface om te informeren dat de reactietijd tot een dergelijke datum langer is; een kleine regel in de veelgestelde vragen om te informeren over de verzendtijden van geschenken en waarom enz.

Zonder dat geloven we in bugs , verliezen we het vertrouwen denk ik - ik hoop - zonder reden. En we verstoppen een forum dat te matig is, en klantenservice die het niet nodig heeft, stel ik me voor.

Dank u voor uw begrip.




DreamCentury logo
Gratis spelletjes zonder verplichting, gratis spelletjes en geschenken

© Copyright 1999-2025 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden