Speler cricri04 plaatste een bericht op 24/08 04:15 op het Wonderz & QuoVerbis Forum: Klantenservice. Beantwoord hem op Wonderz & QuoVerbis en ruil met andere spelers

Ontdek de Zombie Academie
Spel bij Butin Zombie Academy
Win een Pc Gaming Beastcom Q3
Ontdekken
Ontdek Wordsearch Puzzle
Woordzoeker puzzel
Zoek zoveel mogelijk woorden met dit Wonderz- spel!
Ontdekken
Scoop Ticket
Aantal resterende tickets :1300 / 1300
Win 1 500,00 EUR
Ontdekken
Ontdek Kunai Training
Kunai-training
Help de Wonderz om Kunai Throwing te oefenen!
Ontdekken
Ontdek Wordsearch Puzzle
Woordzoeker puzzel
Zoek zoveel mogelijk woorden met dit Wonderz- spel!
Ontdekken

onderwerp:  Klantenservice
jean68
04/09/2007 10:19:42

🌹 Ik
denk dat je gelijk hebt, het is me meerdere malen overkomen. Ik
heb een bericht gestuurd en op de dag dat het probleem was opgelost. maar
niets te verwijderen. hoe dan


ook zeer goed idee. jean68

cricri04
329 
24/08/2007 04:15:44

Dag Allemaal !!!

Ik stel voor om een optie toe te voegen; "Verwijder mijn verzoek" wanneer u een verzoek heeft ingediend bij de klantenservice.

Heel vaak haasten we ons om een verzoek te schrijven, omdat we de feiten en de data van het incident of andere in gedachten hebben ... en toch realiseren we ons soms dat we te snel hebben gehandeld, of dat het probleem in de ondertussen.

In dit geval zouden we in staat moeten zijn om op onze woorden terug te komen en ons verzoek te verwijderen, dit zou de klantenservice vrijmaken.

Dit alles om ook te zeggen dat het goed zou zijn voor de klantenservice om naar een van mijn berichten te kijken met betrekking tot een krediet/participatie-uitwisselingstransactie die zuur voor mij werd!!!!



DreamCentury logo
Gratis spelletjes zonder verplichting, gratis spelletjes en geschenken

© Copyright 1999-2025 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden