Speler Cashcube12 plaatste een bericht op 19/10 17:03 op het Wonderz & QuoVerbis Forum: GESCHENKSTATUS: GEEN INFORMATIE?. Beantwoord hem op Wonderz & QuoVerbis en ruil met andere spelers - Pagina 3

Ontdek Kunai Training
Kunai-training
Help de Wonderz om Kunai Throwing te oefenen!
Ontdekken
Sirocco Scratch Ticket
Aantal resterende tickets :2889 / 3000
Win 1 000,00 EUR
Ontdekken
Ontdek Black Diamond Island
Black Diamond Island Swag Game
Win een Realme C53/C55 Gold
Ontdekken
Sirocco Scratch Ticket
Aantal resterende tickets :2889 / 3000
Win 1 000,00 EUR
Ontdekken
Ontdek Treasures of Atlantis
Treasures of Atlantis Hunt Game Treasures of Atlantis
Win Whatsko Powkiddy X70 draagbare gameconsole met 7 inch HD-scherm
Ontdekken

onderwerp:  GESCHENKSTATUS: GEEN INFORMATIE?
Cashcube12
11 
20/10/2010 10:31:52

Ja, ik heb contact opgenomen met de klantenservice, maar ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen en mijn kavel is nog steeds in een onwetende staat 😕 Voor

een keer won ik iets 🙁

cricri04
329 
20/10/2010 10:29:24

Als deze status aanhoudt, neem dan toch contact op met de klantendienst, zij zullen u een precies antwoord geven!

Cashcube12
11 
20/10/2010 09:37:04

Oké, bedankt!

Dus ik hoef me geen zorgen te maken, alles is duidelijk aan mijn kant of het nu de credits zijn of mijn informatie 😉

cricri04
329 
20/10/2010 00:55:31

Neem voor persoonlijke problemen contact op met de klantenservice. Ze zullen u snel antwoorden en ze zullen weten waar ze het over hebben, in tegenstelling tot ons.

Je moet echter weten dat er controles worden uitgevoerd voor nieuwe spelers om er zeker van te zijn dat er geen anomalieën op je account staan (informatie, credits etc.....) wanneer je account gevalideerd is, zullen je prijzen veel sneller gevalideerd worden op 😉

Cashcube12
11 
19/10/2010 19:57:08

Ik vind dit merkwaardig, misschien is het een technisch probleem?

Ik dacht er weer aan om op te laden, maar ik wacht op de validatie omdat ik het genoegen heb om een bescheiden prijs te winnen en na drie dagen een ongeïnformeerde staat in de wacht te slepen.... 🙁 Dankzij

Madwin MadWin voorhand om dit probleem op te lossen, maar aan de andere kant moeten ze veel werk hebben om al onze bestellingen te beheren, zodat ze deze status in de tussentijd kunnen plaatsen?

Dank u ook voor degenen die hetzelfde probleem hebben om hier te komen posten en voor de anderen als u dit probleem had na hoe lang het is opgelost?

Met vriendelijke groeten.

sofetjp
19/10/2010 18:54:09

Ik heb ook een "ongeïnformeerde" partij (van de loterij) voor 15 dagen, en ik stelde een vraag aan de klantenservice om de betekenis
te weten te volgen



DreamCentury logo
Gratis spelletjes zonder verplichting, gratis spelletjes en geschenken

© Copyright 1999-2025 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden