Speler Evilbiker plaatste een bericht op 04/02 15:16 op het Wonderz & QuoVerbis Forum: Is er een Engelse versie van Madwin?. Beantwoord hem op Wonderz & QuoVerbis en ruil met andere spelers

Kras Ticket Tutti Frutti
Aantal resterende tickets :9600 / 9600
Win 100,00 EUR
Ontdekken
Ontdek Ile au Diamant Noir
Black Diamond Island Swag Game
Win een ontgrendelde 4G mobiele telefoon
Ontdekken
Bon Filon Scratch Ticket
Aantal resterende tickets :2692 / 3500
Win 200,00 EUR
Ontdekken
Ontdek onderzoeksbestand 862
Onderzoeksdossier 862
Ontdekken
Ticket à Gratter Sunset Diamond
Aantal resterende tickets :901 / 1000
Win 2 000,00 EUR
Ontdekken

onderwerp:  Is er een Engelse versie van Madwin?
Evilbiker
04/02/2011 15:16:54

Hallo, ik ben een tijdje geleden lid geworden van Madwin en helaas is mijn Frans verschrikkelijk. Is er een Engelse versie van deze site? Zo ja, hoe krijg ik er toegang toe?

raphi62200
392 
04/02/2011 17:47:14

Hallo,
MadWin is in het Frans. Ik weet niet of er een Engelse versie is. U kunt de internetvertaling gebruiken zoals ik daar doe.
Als je vragen hebt, zal ik antwoorden als ik kan. Ik hoop dat je blijft spelen. Ik hoop ook dat de vertaling goed is
Goede spellen.



DreamCentury logo
Gratis spelletjes zonder verplichting, gratis spelletjes en geschenken

© Copyright 1999-2026 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden