Speler donneville plaatste een bericht op 24/01 19:07 op het Wonderz & QuoVerbis Forum: Kan ik niet vanaf de iPad spelen? Hoe doe je dat?. Beantwoord hem op Wonderz & QuoVerbis en ruil met andere spelers

Ontdek Arabesque Jackpot
Arabesque Jackpot Swag Game Arabesque Jackpot
Win een retro draagbare spelcomputer
Ontdekken
Kras Ticket Tutti Frutti
Aantal resterende tickets :8364 / 9600
Win 100,00 EUR
Ontdekken
Ontdek Treasures of Atlantis
Treasures of Atlantis Hunt Game Treasures of Atlantis
Win een Loungefly Hello Kitty And Friends Carnival Wallet
Ontdekken
Ontdek Farao
Farao Butin spel
Win een Xiaomi Redmi Performer
Ontdekken
Kras Ticket Juke Box
Aantal resterende tickets :12000 / 12000
Win 100,00 EUR
Ontdekken

onderwerp:  Kan ik niet vanaf de iPad spelen? Hoe doe je dat?
donneville
24/01/2012 19:07:35

Hoe speel je met de iPad?

bbgrizzly
07/08/2012 18:10:50

Nou waarom niet maken pagina's voor de Ipad in html die ons in staat zou stellen om ook te spelen op vakantie 😂

webmaster
1634 
25/01/2012 12:20:03

Hallo 🙋 De iPad

is niet compatibel met Adobe Flash, de computertaal die we voor de meeste van onze spellen gebruiken.
Slechts enkele spellen, zoals Cache-A-Lot, zijn toegankelijk vanaf een iPad.

Goede spelletjes!
Het web'.



DreamCentury logo
Gratis spelletjes zonder verplichting, gratis spelletjes en geschenken

© Copyright 1999-2026 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden